Werkwijze

Joustra Stoelverzorgers.
Onze werkwijze in vier stappen

Joustra Stoelverzorgers verzorgt het gehele (her)stofferings traject: van intake tot en met oplevering en onderhoud. Onze aanpak is professioneel en transparant. Duidelijkheid en tevredenheid staan centraal in onze werkwijze. Onze werkwijze is hieronder samengevat in vier punten.

1) Intake en kennismaking

Voor een vlotte prijsopgaaf mailt u aanvragen en opdrachten naar verkoop@joustraherstoffering.nl. Een persoonlijk bezoek aan uw kantoor is de kortste weg naar een definitief voorstel.

2) Opdracht en orderverwerking

Bij uw opdracht bevestigen wij de gemaakte afspraken en algemene voorwaarden digitaal. Op uw verzoek is dit schriftelijk mogelijk. Wij verwerken uw project met een uniek ordernummer en referentie. Dit vindt u uiteindelijk terug op de facturering.

3) Planning en transport

Wij geven tijdig een indicatie van de planning en de definitieve transportdata. Wenst u tijdelijk vervangend meubilair? Geen probleem! Graag stemmen wij met u dit af.

4) Oplevering en nazorg

Conform de afspraken ontvangt u het meubilair retour. In geval van nalevering of reclamaties, horen wij dit graag meteen na ontvangst van de goederen. Onze dienstverlening stopt niet bij de voordeur; we zijn pas tevreden als u het ook bent. Ook het onderhoud en reiniging valt onder de mogelijkheden.

Veel is mogelijk!

Bent u geïnteresseerd geraakt in de diensten van Joustra Stoelverzorgers? Neem vrijblijvend contact met ons op. Wij staan u graag ter woord!

Bent u geïnteresseerd geraakt in de diensten van Joustra Stoelverzorgers? Neem vrijblijvend contact met ons op. Wij staan u graag ter woord!

social enterprise